Parduotuvė

124 Drifting Beast RWD Drift Car važiuoklė …

124 Drifting Beast RWD Drift Car važiuoklė DB-RD-C-001

472.31 €

Kategorija: Įvairūs

Reguliuojama ratų bazė 98-120 mm Naujo dizaino rėmas db (drifting beast) oficialiai pristatytas 2022 m

  1. Visas automobilis yra tuščiaviduris be važiuoklės ir pritaikytas šoninės atramos metodas.
  2. Nors metalinės medžiagos naudojamos dideliame plote, dėl didelio išdubimo ploto pasiekiamas metalo lengvumo efektas.
  3. Priekinio amortizatoriaus padėtis pakeista į vidinę automobilio priekio pusę, maksimaliai išvengiant trukdžių, kuriuos sukelia maksimalus priekinio rato vairavimas.
  4. Galinė tilto konstrukcija yra tiesi. Paslinkus automobilio svorio centrui, kontaktinis kampas tarp galinio rato ir žemės išlieka nepakitęs, o sukibimas visada išlaikomas vienodai. Taip pat galima keisti į tiesią ašį ir švaistiklį. Kai svorio centras pasislenka, galinio rato ir žemės kontaktinis paviršius keičiasi pasislinkus svorio centrui. Bazinėje versijoje yra trys galinių ratų kaušelių rinkiniai, du atitinkantys tiesios ašies režimą, o vienas – pusiau nepriklausomą režimą, todėl jų pirkti atskirai nereikia.
  5. Kėbulas ir galinė pavarų dėžė turi integruotą struktūrą.
  6. Pagrindinė korpuso dalis yra pagaminta iš veidrodinio nerūdijančio plieno medžiagos, o šiek tiek poliravimas turės veidrodinį efektą.
  7. Standartiškai yra keturių tipų vairo pavarų svirties, didelės ir trumpos, kurios iš esmės apima visas rinkoje esančias vairo pavaras nuo uodų.
  8. Standartiškai komplektuojamos dviejų tipų variklių bazės, palaikančios šepetinius 130 variklius ir neindukcinius bešepetinius, indukcinius bešepetinius ir kitus variklius.
  9. Rėmui nereikia montuoti tarpiklių, o pasukamos svirties sandarumą galima reguliuoti varžtų sandarumu.
  10. Kairėje ir dešinėje variklio padėtis gali būti tiksliai sureguliuota, variklis yra centre, atsisveikinti su kreivo variklio poveikiu ir išgydyti žaidėjus, sergančius obsesiniu-kompulsiniu sutrikimu.
  11. Galinės tiesios ašies rato kaušelis yra reguliuojamas, o vidinį ir išorinį aštuntuką galima reguliuoti pagal valią. Vėlesniame etape bus pristatytas teleskopinis šuns kaulas, o galinio rato bazę galima reguliuoti nekeičiant rato stebulės.

Atsiliepimai

Jūsų vertinimas