Kategorija: Elektroniniai komponentai ir reikmenys
≡≡≡≡≡ Sveiki atvykę į mūsų parduotuvę ≡≡≡≡≡
Nedvejodami susisiekite su mumis, jei jums reikia kitų dalykų!
Siuntimas
1. Pristatymas visame pasaulyje. (išskyrus kai kurias šalis ir APO / FPO)
2. Užsakymai bus išsiųsti per 1–2 darbo dienas po mokėjimo patvirtinimo.
4. PASLAUGOS TRANZITO LAIKAS nurodo vežėjas, neįtraukiant savaitgalių ir švenčių dienų. Tranzito laikas gali skirtis, ypač šventiniu laikotarpiu.
5. Pristatymo laikas (darbo dienomis): suteikite P.O. Dėžutės arba pašto kodų adresas.
Siūlydami prekę įsitikinkite, kad pristatymo adresas ir kontaktinis telefono numeris yra teisingi.
Galite stebėti savo produkto padėtį svetainėje po to, kai jie bus išsiųsti.
Grąžinti / grąžinti pinigus
2. Jei negavote siuntos per 30 dienų nuo apmokėjimo, susisiekite su mumis. Stebėsime siuntą ir kuo greičiau susisieksime su jumis ir atsakysime. Mūsų tikslas – klientų pasitenkinimas!
3. Priimamas ir pakeitimas, ir pinigų grąžinimas. Grąžinimo siuntimo mokestis mokamas su pirkėju.
Garantija
1. Visiems elektroniniams komponentams suteikiama garantija per 45 dienas.
2. Užsakymai bus išsiunčiami per 1–2 darbo dienas nuo mokėjimo patvirtinimo.
3. Jei gavimo metu prekė yra sugedusi, per 7 dienas nuo gavimo dienos turi būti pakeista nauja (Pirkėjas turi grąžinti visas originalias ir nepažeistas prekes, kurios yra tinkamos parduoti).
4. Kai gausime grąžintas prekes, pakeistas prekes išsiųsime atgal kuo greičiau.
5. Mūsų garantija netaikoma jokiems produktams, kurie yra fiziškai pažeisti arba esant neįprastoms eksploatavimo sąlygoms dėl netinkamo naudojimo arba netinkamo dalių montavimo.
Importo mokesčiai arba muitai
1. Importo muitai, mokesčiai ir kiti mokesčiai, atsiradę jūsų pusėje, neįskaičiuoti į prekės kainą. Šiuos mokesčius moka pirkėjas.
2. Prieš pirkdami kreipkitės į savo šalies muitinės įstaigą, kad sužinotumėte, kokios bus šios papildomos išlaidos.
3. Patvirtinkite išsamią informaciją apie pristatymo sąskaitą faktūrą. Pavyzdžiui, kokią kainą turėtume įrašyti važtaraščio sąskaitoje faktūroje, ar kaip apibūdinti prekę ir pan…
Atsiliepimas
Mes laikomės aukštų kompetencijos standartų ir siekiame 100 % klientų pasitenkinimo. Atsiliepimai yra labai svarbūs. Tikimės, kad galėsite nedelsiant susisiekti su mumis prieš pateikdami neutralų ar neigiamą atsiliepimą.
Jei turite klausimų, klientų aptarnavimo darbuotojai maloniai kviečiame rašyti el. laišką arba paskambinti. Stengiamės kuo greičiau atsakyti į visus klausimus ir išspręsti iškilusias problemas
≡Linkiu sėkmingo pristatymo, sveiki atvykę į kitą apsilankymą≡