Kategorija: Sportas ir pramogos
Meilės laiškai
Istorija: Po karalienės arešto visi tinkami Tempesto jaunuoliai (ir daugelis ne tokie jauni) siekia suvilioti princesę Anetę. Deja, ji užsidarė rūmuose, ir visi, esantys rūmuose, turi pasikliauti, kad atneš jai savo romantiškus laiškus. Ar jūsiškis pasieks savo pirmąjį žaidimo įvadą: Meilės laiškas yra rizikos, išskaičiavimo ir sėkmės žaidimas 2–4 žaidėjams. Jūsų tikslas – į princesės Anetės rankas paimti meilės laišką, tuo pačiu nukreipiant laiškus nuo konkuruojančių piršlių. Iš kaladės, kurioje yra tik 16 kortų, kiekvienas žaidėjas pradeda tik 1 kortą rankoje; 1 korta pašalinama iš žaidimo. Savo ruožtu jūs ištraukiate vieną kortą ir žaidžiate vieną kortą, bandydami atskleisti kitas ir išmušti jas iš žaidimo. Galingos kortos veda į ankstyvą pelną, tačiau daro jus taikiniu. Tačiau per ilgai pasikliaukite silpnesnėmis kortomis ir jūsų laiškas gali būti įmestas į ugnį! Taisyklės: MEILĖS LAIŠKAS Sumaišykite 16 kortų, kad susidarytumėte užverstą traukimo kaladę. Išmeskite viršutinę kaladės kortą iš žaidimo nežiūrėdami į ją. Jei žaidžiate dviejų žaidėjų žaidimą, paimkite dar tris kortas iš kaladės viršaus ir padėkite jas į šoną, užverstą. Šio turo metu jie nebus naudojami. Kiekvienas žaidėjas išima vieną kortą iš kaladės. Tai yra žaidėjo ranka ir yra laikoma paslaptyje nuo kitų. Pasirinkite pradinį žaidėją. APĖJIMAS Savo ruožtu ištraukite viršutinę kortą iš kaladės ir pridėkite ją prie savo rankos. Tada pasirinkite vieną iš dviejų rankoje esančių kortų ir išmeskite ją priešais save. Taikykite bet kokį poveikį kortelei, kurią išmetėte. Jūs turite taikyti jo poveikį, net jei jis jums kenkia. Visos išmestos kortelės lieka prieš žaidėją, kuris jas išmetė. Perdenkite korteles taip, kad būtų aišku, kokia tvarka jos buvo išmestos. Tai padeda žaidėjams išsiaiškinti, kokias kortas gali turėti kiti žaidėjai. Kai baigiate pritaikyti kortos efektą, eilė pereina žaidėjui iš kairės. IŠ RANDO Jei žaidėjas yra išmuštas iš raundo, tas žaidėjas išmeta savo rankoje esančią kortelę užversta į viršų (netaikykite kortos efekto) ir iki kito raundo nebesuka. RUNDO PABAIGA Raundas baigiasi, jei kaladė yra tuščia posūkio pabaigoje. Visi žaidėjai, dar dalyvaujantys raunde, atskleidžia savo rankas. Žaidėjas, turintis aukščiausią reitingą kortą, laimi raundą. Lygiųjų atveju laimi tas žaidėjas, kuris išmetė didžiausią bendrą kortų vertę. Raundas taip pat baigiasi, jei visi žaidėjai, išskyrus vieną, išeina iš raundo, tokiu atveju likęs žaidėjas laimi. Laimėtojas gauna tašką. Sumaišykite visas 16 kortų ir žaiskite naują raundą pagal visas sąrankos taisykles. Žaidėjas laimi žaidimą laimėjęs taškų skaičių pagal žaidėjų skaičių. 2 žaidėjai: 7vp 3 žaidėjai: 5vp 4 žaidėjai: 4vp
Paketų sąrašas: 16 kortelių 13 krištolinių akmenų (galimi raudoni, mėlyni, violetiniai, balti, geltoni ar kitos spalvos akmenys) 1 medžiaginis maišelis anglų taisyklių kortelės viduje.
gauti kelių kalbų taisykles atsiųsdami mums pranešimą. atsiųsime el. Galimos taisyklės kalba: ispanų, prancūzų, vokiečių, portugalų, švedų, lenkų, danų, korėjiečių, olandų, vengrų, geikų
medžiaginis maišelis, bus atsiųstas kaip nemokama dovana pakuotėje. padėti lengviau atlikti žaidimą.
Spėk, kad tau patinka «