Kategorija: Įrankiai
Apie stebėjimo numerio atnaujinimą: Jei jūsų sekimo numeris nėra logistikos informacijos, nes tūkstančiai siuntinių išsiųsti į užsienio šalis, logistikos įmonės neatnaujino logistikos informacijos, susisiekite su mumis pirmą kartą. Prašome tiesiogiai nepradėti ginčo. Mes pirmą kartą jums išspręsti! Siuntimo laikas: Visą gaminį galime išsiųsti per 5–8 darbo dienas, paprastai pakavimo ir išsiuntimo laikas priklauso nuo klientų užsakymų, todėl prieš išsiuntimą turime atidžiai patikrinti prekių kokybę, todėl tvarkykite šiek tiek laiko. Pristatymo laikas: Dėl force majeure veiksnių: uraganai, liūtys turi įtakos skrydžiams. Dėl to vėluoja logistika. Esame sąžiningi pardavėjai, neleisime jums patirti nuostolių. Suteikite logistikos įmonei šiek tiek apdorojimo laiko, laukiame, kol siuntinys pasieks jūsų pusę. Jei jūsų logistikos informacija patenka į vietinį paštą: Jei vietinis paštas su jumis nesusisiekė, kuo greičiau susisiekite su vietiniu paštu, kad gautumėte siuntinį. Priešingu atveju, viršvalandžius siuntų gavimas, vietinis paštas grąžins Jūsų siuntą, atsakomybės pasekmės. Apsaugos laikas baigiasi: Pasibaigus siuntimo laikui, jei baigiasi produkto apsaugos laikotarpis, pratęskite produkto apsaugos laikotarpį patys arba susisiekite su mumis. Nepradėkite ginčo tiesiogiai. Importo muitai: Mokesčiai ir rinkliavos neįskaičiuoti į prekės kainą ar siuntimo mokesčius. Už šiuos mokesčius atsakingas pirkėjas. Importo muitai, mokesčiai ir rinkliavos neįskaičiuoti į prekės kainą arba pristatymo mokesčius. Už šiuos mokesčius atsakingas pirkėjas
Jei gausite prekes, susisiekite su mumis ir tiesiogiai nepradėkite ginčo. Pažadame, kad pateiksime jums patenkintą sprendimą, kai jį patvirtinsime. Taip pat suteiksime jums teigiamą įvertinimą. Nuoširdžiai kviečiame palikti mums teigiamą atsiliepimą ir bendrą 5 žvaigždučių išsamų pardavimo įvertinimą (DSR). Kai parodysite savo gražią nuotrauką mūsų atsiliepimų srityje, atsiųstą žinutę pasakykite mums, kad kitas užsakymas susisiekite su manimi, bus papildomų staigmenų. Užsakymo suma 100 JAV dolerių daugiau nei tuo pačiu metu, galime nemokamai pristatyti DHL, EMS, UPS, tapsime mūsų VIP klientais ir mėgausimės papildomomis privilegijomis visą gyvenimą.
Kl .: Kaip sekti siuntinį? A: Galite sekti savo siuntinį šioje svetainėje naudodami savo sekimo numerį: www.17track.net/en (Nukopijuota į naršyklę, kad būtų atidaryta) Kl .: kaip mažmeninė ar didmeninė prekyba pasiūlyti didmeninę kainą, jei prekių daug? A: Jei jums reikia nusipirkti daug prekių tuo pačiu metu, pirmiausia susisiekite su manimi. Aš pasiūlysiu jums konkurencingą didmeninę kainą. Kl .: Kaip galiu apmokėti užsakymą? A: „Aliexpress“ palaiko „Visa“, „MasterCard“, „Maestre Debit Card“, „Western Union“ ir pavedimą per banką.
Jei daiktai sugadinti, su mumis turi būti susisiekta per 24 valandas nuo gavimo.
Jei prekę turite ilgiau nei 7 dienas, ji laikoma naudota ir mes jums negrąžinsime ar nepakeisime. Jei nesate patenkinti gavę prekę (netinkama, sugadinta, nekokybiška arba ne tokia, kaip aprašyta), grąžinkite ją per 7 dienas, kad pakeistumėte arba grąžintumėte pinigus.
Dėl bet kokių asmeninių priežasčių (pasirinkite „Nepatinka“ arba man šio produkto nebereikia) už grąžinimo siuntimo įkroviklį atsakys pirkėjas. Nepriimsime jokių kvapų daiktų (kvepalai, dūmai ir kt.)
Visos grąžinamos prekės TURI BŪTI originalioje pakuotėje, o jūs PRIVALOTE PATEIKTI mums siuntimo sekimo numerį, konkrečią grąžinimo priežastį ir savo užsakymo ID.